kuddar och lek

Idag har vi ju som jag skrev varit på Nimbys i Piteå. Det var hur trevligt som helst och barnen lekte från klockan tolv till fyra. Knappt så att dom hann stanna av och få i sig nåt att äta. Var trötta barn som la sig i sina sängar nu i kväll. Jag tackar högre makter (eller nåt) för att vi köpte dom en bärbar dvd i bilen i julklapp. Annars hade vi haft tre sovande korvar i baksätet. Nu var det bara lillis som knoppade lite och det gjorde inte så mycket. Han somnade då klockrent där vid åtta.
 
Mamma har varit hit med symaskinen så nu har jag pillat ihop två kuddar. Blev riktigt bra om jag får säga det själv. Och det får jag ju eftersom att det är min blogg. Hur skulle det annars se ut om jag inte fick säga vad jag ville i min egen blogg. Nä, nu är Åsa trött för nu börjar jag fabla iväg. Dags att krypa ihop och läsa lite. Jag har ju bara 39 böcker kvar att läsa innan Anette ska sälja dom på loppis den 15 mars. Så snälla ni som ska på hennes loppis. Köp inte böckerna jag inte har hunnit läsa. =P

Puss å kram

Kommentarer
Emma Damm säger:

Hejsan :-) Dom kostar 199 kronor styck plus 20 kronor i frakt. Om du vill köpa dig mailar du bara mig på: [email protected] och berättar vilken storlek du vill ha och adress sen skickar jag mitt kontonummer och så för du över pengarna :-)

2009-03-03 | 22:03:04
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/
Kan Dee Drawings säger:

Fina kuddar! :)

2009-03-04 | 19:29:16
Bloggadress: http://kandeedrawings.blogg.se/
Therese - Lurans blogg säger:

SNYGGA! Jag gjorde en stor av det tyg som blev kvar sedan jag gjorde elementskyddet, den är perfekt att ha på golvet när jag leker med luran, ligger och läser osv. :-)

2009-03-05 | 11:12:08
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback