hemma igen

Då var man hemma igen efter fem dagar i villis. Varav två bestod av att servera mat till gästerna på en revy. Härligt att tjäna lite extra pengar. Finns hål att stoppa i.. Eller så blir det kanske att göra nåt roligt. Det senare skulle jag behöva.

Har även hunnit med en sväng av magsjuka förra veckan. Det var inte av den trevligade sorten. Låg helt orörlig en hel dag. Dagen efter var väl något bättre men långt ifrån bra när jag inte fick i mig nån mat alls! Man blir ju så trött när man inte äter. Idag när vi skulle köra hem från stugan så fick Edde en släng av illamående oxå. Han spydde i mamma och pappas bil. Inte trevligt att ta reda på vill jag lova. Men men.. bara att skura..

Hur känner jag mig idag då? Inte så bra. Har lämnat barnen till deras far. Det är så gräsligt tomt här hemma så det är inte sant! Känns helt sjukt fel! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback