presenter

Känns som att jag ligger lite efter här i bloggandet. Det händer mer här hemma än det händer på bloggen. Nu kommer iaf bilder på presenterna jag fick igår.

Viktigaste! Ett hjärta och en kram av lillåkke. =)

Av älsklingen fick jag ett träningskort så nu ska jag bli snygg. Kanske.. =p

Av mamma och pappa fick jag en matta och blommor.

Farmor handlade allt som mamma sa att jag hade önskat mig.. man kan ju tycka att det är synd att jag inte önskade mig mer.. =D Mycket fina grejer från allbutiken i skelleftehamn. Burken med kakor var full med farmors hembakta bullar! =)

Av Hanna och Daniel fick jag den här skålen. Jag gillar den skarpt!

Sist men inte minst så fick jag ett presentkort på fotoframkallning. Blir nog någon canvasbild på barnen eller nåt sånt. =)
Tack alla för dessa fina presenter! Alla var jättefina!

TACK!

Kommentarer
Therese säger:

Grattis i efterskott och OJ så mycket fint du fått!!! Lite kul att det var samma tyg - måste vara ett tecken på bra smak ;-) fniss



Hoppas du får en bra dag!



Stor kram

2009-02-23 | 10:24:04
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback