födelsedag

Igår hade jag inte orken att skriva nåt. Bilder från det kommer när jag orkar,,, =P Igår pajade iaf diskmaskinen så idag for jag och Siri och köpte en ny diskmaskin hos Rob på jernbolaget. Tack Rob för bra service! Än en gång. Sen har vi gjort smörgåstårta och städat. Åsså har grabbsen kommit. Dom var väldigt nöjda över sina nya rum. Det var kul! Somna direkt utan mankemang i sina nya sängar. Känns bra att dom verkar trivas redan. =)
Presenter har jag oxå fått.

Dom här fina servetterna från marimekko fick jag av Siri.
Denna korg fick jag av Anette, Rob, Lucas, morbror Kjelle och Lena. Superfint! =)

Ett träningskort på friskvårds av älsklingen! Nu ska man bli snygg.. =P
En teckning med ett urklippt hjärta av Åkke.
Ett jättefint grattiskort av Ulrika!

Nu ska jag se film och mysa. Imorrn blir en lång och rolig dag! =)

Puss å kram på er alla! ♥

Kommentarer
Lovisa säger:

Grattis grattis !

2009-02-20 | 22:52:11
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Mikke säger:

Grattis från oss i hamn

2009-02-21 | 00:42:14
Bloggadress: http://mikkemannen.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback