phu...

Holy moses.. nu är det inte roligt längre! Jobbade 7 timmar på sörböle igår och det var dom sju längsta timmarna i mitt liv känns det som. Jag var så slut när jag kom hem att jag bara ville lägga mig ner och dö! Tur att Anette var så snäll att hon kom hit och lagade mat åt oss. =) Själv låg jag mest på soffan och tyckte synd om mig själv. Har börjat få en massa sammandragningar oxå. Vet inte om det beror på att jag jobbar eller om det är dags för det nu. Ont gör det då iaf. Idag däremot verkar skellefteås mattanter vara friska för det var ingen telefon som ringde i morse. Tur säger jag bara. I natt har jag inte ovit nåt alls nästan. Har haft ont i huvudet och i höfterna så jag har snurrat som en propeller. Undra om det är dåligt att jobba.. =P

Kommentarer
Anette säger:

Sv: som en pressbryggare eller? de kanske va pulverkaffe å sen hälla på het vatten, de går nog kanske..

2009-12-15 | 14:11:27
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Johanna säger:

Näe, nu börjar ju bloggen se helt okej ut igen =)

2009-12-16 | 00:57:39
Bloggadress: http://codezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback