pepparkaksbak

I helgen har ju boysarna varit här. Vi hade en kanonmysig helg. Fredag chillade vi och lördag for vi till momme och bakade pepparkakor. Kusinerna var oxå där så mina små sötnosar var jättenöjda!



Dom avgudar sina storkusiner. Och dom har i sin tur världens tålamod med mina grabbar.



Mycket spelande blev det för grabbarna. =)



Trots det så lyckades som små liven med ett pepparkakshus. Fast det var mest Annica som gjorde. =)

När vi skulle hem fick Edvin och Viktor nys om att kusinerna skulle sova hos momme och då ville ju dom oxå det. Jag hade inte hjärta att säga nej så dom fick stanna. Ganska mysigt att få rå om lilleman själv.

Söndag blev det plättar hos mormor och morfar innan vi for tillbaka med boysarna till deras pappa.

En kanonhelg! Och nu är det bara några dagar kvar så kommer dom igen och stannar en hel vecka! Skönt att Peder är hemma då oxå och kan hjälpa till med markservicen. =)

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Myyyyys! Så härliga och goa de är, och verkar ju ha toppen kul tillsammans, pepparkakshuset var inte heller dumt! Ska läsa ikapp det jag missat innan erns drar igång - ha en mysig kväll!!! Kram kram

2009-12-18 | 20:05:19
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback