Lista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm.. jo, men inget jag tänker skriva här. =P

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag gav inga nyårslöften..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp. Maria och Daniel. =)

4. Dog någon som stod dig nära? Nix. Tack och lov.. 

5. Vilka länder besökte du? Inga tyvärr..

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Barnen på heltid..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt. Är väl när jag fick plus på stickan men jag vet inte vilket datum det var.

8. Vad var din största framgång 2009? Tror att det var att jag körde skogstraktor fast jag mentalt hade bestämt mig för att jag inte var någon skogstomte. Till min lycka insåg jag att det var riktigt kul!

9. Största misstaget? Tror inte jag gjorde nåt stort som är värt att ta upp..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, jag har hållit mig frisk.

11. Bästa köpet? Har köpt ganska mycket det här året. En massa till huset, en massa till bebisen, bilen, men det bästa är huset!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Har varit väldigt mycket inredning det här året.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att vi ska ha bebis!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Eo technology (heter den så?) Viktor har sjungit på den hela året.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det är både och. Mycket jobbigt har det varit i sommar men samtidigt har något kommit ur eländet. Det har varit mer positivt än negativt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte. Har nog gjort vad jag kunnat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte.. fikat kanske. =D

18. Hur tillbringar du julen? Med världens bästa familj!

19. Blev du kär i år? Inte i nån fler än jag redan är kär i. =)

20. Favoritprogram på TV? Bonde söker fru, ensam mamma söker, paradise hotell. Allt sånt trams.. =P

21. Bästa boken du läste i år? Milleniumserien

22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En massa inredningsgrejer.

25. Något du önskade dig men inte fick? Alltid finns det väl nåt men skulle jag få allt jag önskade mig skulle min familj och mina vänner vara pank.. =D

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fikade med vänner och familj.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att inte må så risigt när jag har varit gravid större delen av året.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stil.. klädmässigt har jag gått i Peders kläder så jag har väl inte varit riktigt så moderiktig.. =S

29. Vad fick dig att må bra? Världens bästa barn, familj, sambo och vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eh.. ingen tror jag..

31. Vem saknade du? Saknar barnen nåt otroligt när dom inte är här.

32. De bästa nya människorna du träffade? Nya... eh.. nya det här året är Vera och hennes familj.

Kommentarer
Anette säger:

Fråga 14: känns de som en lämplig text för en 7 åring hahaha

2009-12-29 | 20:24:46
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Ulrika säger:

Varsågod

2009-12-30 | 09:08:23
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Sockenvägens Söta säger:

Vilken kul lista, nu fick vi veta lite mer om dig :-) OCh jag kan ju ana hur du väntar å längtar... inte allt för länge kvar nu tills din bebis är ute, själv har jag inte riktigt kommit till stadiet att jag vill ha ut bebben, njuter fortfarande av att vara gravid :-) Önskar dig ett riktigt gott slut, och ett underbart 2010!!! Kram kram

2009-12-30 | 09:35:10
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Mli säger:

Sv: Klart det. Ni har ju varit en stor del av det positiva det här året :)

2009-12-30 | 19:17:27
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback