mera målning

Idag har jag varit på solbacken med Siri. Hittade inget att köpa men det kanske är tur med tanke på att jag inte har så mycket pengar över.. =D Efter det var vi förbi Maria och surrade en stund. Även Emma var där. Vi hade en riktigt trevlig pratstund innan jag skjutsade hem Siri och for till bersan för att hämta upp goLucas. Det är så himla mysigt att få rå om han själv utan att hans mamma och pappa är med. Inget ont om dom men han är en helt annan kille då. =D Vid fem kom Rob å käka och hämta lilleman och då var det dax för målning. Det tar aldrig slut.... Vi har bestämt oss för att flytta upp sovrummet så vi får ett större sovrum tills bebisen kommer. Först målade vi klart hela första varvet grundfärg i trapphuset, sen andra varvet på fönstret och balkongdörren i nya sovrummet, dörrfodrena och ett varv på sovrumsdörren. Bilder kommer när jag får tummen ur.. Tänkte jag skulle leta reda på kameran och ta några bilder med den. =)

Nu är det horizontalt läge som gäller tills imorrn då det står mer målning samt matfesten på schemat. =)

Kram på er! ♥

Kommentarer
Maria säger:

Matfest lät inte dåligt!!! =)

Sov så gott!!

2009-08-27 | 21:55:46
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/
anette säger:

haha, de e bara för att du får alla kramar för dig själv :)

Låter som han e värsta skitungen när vi e me haha

2009-08-27 | 21:57:15
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
anette säger:

spännande å få komma å se nya sovrummet, va blir de för tapeter?

2009-08-27 | 21:57:52
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Therese - Lurans blogg säger:

Vilken härlig dag du hade med vänner! Och jag hoppas du vaknar upp utan en ond rygg i dag! Trevlgi helg :-) Kram

2009-08-28 | 07:33:22
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Anonym säger:

Men så duktiga ni varit!

Du måste ju fixa lite bilder så man får se hur allting blir=)



Kramizar Emma

2009-08-28 | 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback