wallander

Jag och Mli har sett save the last dance. En helt okej film men step up var bättre. Ditt uppdrag Mli, blir att greja fram mer dansfilmer. ;)

Nu sitter jag här med kisse och funderar på om jag ska masa mig i säng där darlingen ligger och nannar eller om jag ska se navy CIS. Läste ut mankellbok nummer tre igår så egentligen borde man krypa ner och börja läsa nästa. Hoppas den är bättre. Lejoninnan var lite jobbig. Kan bero på att jag har dålig koll på sydafrika och deras förehavanden och då boken delvis utspelar sig där blev det... vet inte.. bitvis tråkigt, är nog ordet jag skulle använda mig av..

  1. Mördare utan ansikte  4 av 5
  2. Hundarna i Riga  3 av 5
  3. Den vita lejoninnan 1 av 5
  4. Mannen som log
  5. Villospår
  6. Den femte kvinnan
  7. Steget efter
  8. Brandvägg
  9. Pyramiden
Det blir visst bara sämre och sämre men jag hoppas att det rätar upp sig. =)

Kommentarer
Anette säger:

Låna danslärarens återkomst när du e klar med dom där tio, tror jag haer den i loppis högen,ska gå ut å kolla omedelbums

2009-04-14 | 12:26:00
cammie säger:

hehe,funkar dieten inget bra för dig :) Jag försöker äta ordentlig, men jag har startat käka godis igen da.. klarade inte av att hejda mig =/

2009-04-14 | 20:24:15
Bloggadress: http://tuscha.blogg.se/
Lindisen säger:

japp nu har det kommit in =)

2009-04-14 | 20:31:07
Bloggadress: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback