Lördagkväll

I lördags hade vi främmande. Tomme och Kicki kom från Piteå: Var på folkan och käkade thaimat med dom, Anette och Rob å Lucas, Maria och Daniel med barn. Var helt sjukt mycke folk som var där och skulle äta. Var god mat men inte helt i min smak om ärligheten ska fram. 

Kvällen bestod av gott sällskap och pokerspel. Några öl slank väl ner hos alla utom pryda jag. Hos mig blev det bara ett glas vin. Här kommer bilderna jag lovade. =)
 
 

Här är team Maskar. Mattias och Oskar. Oskar hade koll på markerna och Tias på korten. Eller ja, koll å koll.. Han höll i dom iaf. =P


Vårat främmande. Tomas och Kicki.



And here is the winner!! Hundra spänn till Kicki!



Kusinen och Oskar mös i soffan. Oskar gillar sin kusin skarpt!



Vissa orkade inte hela kvällen så David somnade på soffan och stannade till söndagmorgon. Edvin var helt överlycklig att David var kvar när han vaknade. =)

Det var på ett ungefär våran Lördag. Riktigt trevligt hade vi!

Kommentarer
Anette säger:

Synd att ja va risig å vi inte kunde stanna på lördagkväll för då hade ja lätt spelat av kicki den där hundringen :) de gick ju så bra å spela förra gången ju.

va fasiken ska vi göra åt att vi inte kan träna i kväll då? en lång promma eller?

2009-04-06 | 15:28:13
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback