jag är en blobb

Happ.. då var man hemkommen från ännu ett spinningpass. Det var grymt jobbigt och jag svettades som den lilla gris jag har blivit. Sen jag och Anette började träna så har jag på nåt mystiskt sätt fått för mig att jag kan äta hur mycke som helst. Jamena.. jag tränar ju! Men ack du store så fel man kan ha. Innerst inne så vet jag ju kanske det men fick det svart på vitt när jag ställde mig på vågen. Jag är ju för fan fet(are) än jag trodde. Nu blir det inge karra på biltvätten efter träningen mer. Nu blir det endast två skorpor. Ska jag klara mitt mål på 54 kilo så får jag försöka hitta vinnarskallen. Motivationen har jag ju iom sambons löfte men mitt jävlar anamma är så långt bort att ni förstår inte!

Kommentarer
Mli säger:

Fan Åsa vi måste börja peppa varandra igen! Jag mår typ dåligt över hur jäkligt jag äter. Motivation och åter motivation behöver vi. Kanske skulle flytta ut till dina föräldrars stuga i en månad och ha fatcamp eller nått? :P

2009-04-15 | 00:09:40
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback