farmor

Idag har jag skjutsat farmoran på ögonkliniken för en koll. Ögonen funkade som dom skulle och efteråt bjöd hon på lunch på taste i stan.


 
Farmor år panerad fisk och jag åt taskopaj som famor säger. Jag tror minsann att det heter tacopaj men man ska ju inte säga emot dom äldre har nån sagt till mig. :P

Sen var vi och handlade på konsum med fika hemma hos farmor på det. Blev som en hel förmiddag med farmoran. =)

Nu sitter jag hos Mia och snackar skit medan hon bakar tårta. Ska alldeles strax åka på föris och hämta världens sötaste Lucas sen ska vi hem till oss och invänta mina små kärlekar. =)

Lots of love! ♥

Kommentarer
Lovisa säger:

Så söt hon ser ut som en rikgit farmor ska göra !!

Taskopaj hahah

min farfar sa komfritts till strips eller det var väl i från pommfritts !!

2009-04-03 | 17:02:29
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback