en dag i malå

Igår bar det av till malå. Anette skulle hälsa på en kompis som hon inte träffat på länge så då passade jag på att följa med. Tänkte det passar ju bra att jag säger tjenis till barnen då jag inte får träffa dom på tre veckor för att påsklovet i år tillfaller fadern till mina underverk. Tyvärr så skulle dom bort just denna dag så det blev inte att se dom ens. *snyft* Jag som längtar efter som så jag döör! =(

Åja, inte mycket att göra åt det. Tänkte ju då att jag kan ju hälsa på några vänner som jag inte träffat sen jag flyttade. Hm.. det var ju lättare sagt än gjort. Folk verkar visst ha en sånt där jobb att sköta.. Provade med fem stycken! Ingen hade möjlighet att dejta. Däremot träffade jag en gammal granne på konsum. Himlar så kul det var att se henne! Tyvärr berättade hon nåt som gjorde mig både ledsen och besviken men det kommer kanske upp i den lösenordsskyddade delen då det inte riktigt passar sig att skriva här.. =(

 Då blev det istället att kolla lite affärer och sånt. Malå har ändå jäkligt bra affärer må jag säga!




Lunch blev naturligtvis på dungers konditori! Där är det så himla fint sen Mariah tog över. (Nu är det iofs nya ägare igen men jag ger ändå Mariah kredsen för det!)



Jag, till skillnad från Anette hann med att ta en bild på min lunch innan jag svepte den med ett glufs. =)



En slagen charmör.

För att sammanfatta det hela så var det en riktigt trevlig dag och Anette spenderade mer pengar än mig. =)

Kommentarer
Anette säger:

Konstigt att du inte hann ta nå kort på efterrätten med massa grädde...?? :)

2009-04-17 | 22:23:25
Mariah säger:

Åhh tack för kredsen!!

Kom nu ihåg vad du lovat mig!!!

LOVA DET! :)

2009-04-18 | 21:04:13
Bloggadress: http://wwww.nogg.se/bigfamily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback