skitdag!

Den här dagen har inte riktigt gått i Åsas tecken.. skulle på stan med Anette å snorhalt var det på deras plattor så jag kastade lucas i backen med huvet före.. fan va dramatiskt det lät när jag skrev det så där.. =O Riktigt så illa var det väl inte men det kändes jävligt! Min lillkompis... =P

Sen har jag varit på hockey och sett en skitmatch. Vi hade inte en chans att vinna mot frölunda. Till och med klacken som alltid brukar ge gärnet, gjorde ett kasst jobb.. 


Dessutom har min man2be varit hos sin mamma i afton så vi fick inte äta middag tillsammans så nu ligger jag här hungrig och arg.. lika bra att skita i allt och sova.

Puss på er och håll tummarna för att morgondagen blir bättre för fröken ostor. Kanske Peder friar eller nåt. *hoppas går ju alltid* =P

Kommentarer
Robert S säger:

Håller med en riktig skitmatch . Det såg ut som sirap i hela aik truppen :(

2008-11-05 | 04:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback