tröstätning

Ja, då hade man lämnat barnen. Var ju inte en jättebra lämning direkt. Var lite oense om en del saker så det blev lite diskussioner.. men jag hoppas att det kom nåt gott ur vårat lilla "gräl". Både jag och han fick väl förhoppningsvis nåt att tänka på. Det är ju trots allt barnen som är viktigast.

När vi kom hem hade jag "lämningsångest" igen. Har gått ganska bra nu ett tag att lämna men nu när jag har vant mig vid att ha dom runt mig så var det såå tomt att komma hem till en lägenhet med en massa saker utan att barnen är här. Man väntade sig hela tiden att nån skulle ropa "mamma".. Då kom det räddande sms:et.. "Om ni vill tröstäta när ni kommer från "skogen" så e ja å handlar wienerbröd nu." Från Anette! Jag har aldrig förr varit så sugen på att tröstäta!
Tack Anette å Rob!

Ska hålla en tumme eller två för emelie som kör upp imorrn!

Puss å kram

Kommentarer
ulrika säger:

:)Åsa,, du bör kolla upp dina inlägg så ingen hi-jackar dig. Du har ett gult löv med nån skum SVART text på. Skrivet: 2008-10-30 | Klockan: 23:46:10. Tror du det kan vara nåt illegalt rökbart? Allt är helt klart misstänkt, med olika diagram med kvaliteter & halter och allt ;)Skärpa och djupare nu.

/Önskar jag kunde säga nåt "tröstande eller smart" när barnen åker, men har inga ord annt än att de är DINA, en gåva ! Dont forget.

2008-11-03 | 02:55:59
Bloggadress: http://ulrikavisible-me.blogspot.com/
magdalena säger:

Du har blivit utmanad på min sida:-) det kanske kan få dig att tänka på annat än att tröstäta:-9 ett tag i alla fall. Kramiz

2008-11-03 | 20:26:57
Bloggadress: http://emme78.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback