sötnosarna

Ja, vad ska man säga? Finns inte så mycket annat än att vi har haft en underbar vecka med barnen. Innehållande, leklandet i piteå, middag hos peders mamma, middag hos mormor och morfar, middag hos gammelfarmor, besök av Sundbom med barn, Anette & Lucas, Mli & Linda. Barnen har varit hur fina som helst. Nu ska dom tillbaka till sin pappa imorrn. Kommer att sakna dom massor! Man vänjar sig ju lixom vid det mesta men det har tagit lång tid att vänja sig vid att bara träffa dom varannan helg men att vänja sig vid att ha dom jämnt går väldigt snabbt kan jag meddela! Ibland önskar jag att jag inte hade nåt samvete så man bara kunde ta barnen och gömma sig i nån jordkällare eller nåt. Men nu råkar det ju inte funka så i verkligheten. Men i min perfekta dröm bor jag i en jordkällare med mina små sötnosar. =)

Nu ska vi krossa splinter och casey i turtles på x-box. Och äta en massa godis!

Puss å kram!

Kommentarer
Mli säger:

Du har blivit utmanad! :)

2008-11-02 | 16:56:46
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback