köttbullswok

Ja, här kommer receptet på köttbullswoken som efterfrågas. Det är ju inte så lätt eftersom att jag tog det jag hade i skafferi och kyl och öste ner i en panna så jag har inga direkta mått. Men iaf.. typ så här:

Koka nudlar.

Köttbullar (brukar dela dom så dom inte är så stora)
Frysta wokgrönsaker. (denna gång blev det thai)
En liten burk majs
En liten burk champinjoner
Hackade soltorkade tomater
Salta jordnötter
Fetaost (brukar jag he ner på slutet annars blir det bara mos när man rört om några gånger)

Kryddade med chiliexplosion och lite tabasco men det är ju jag det.. (fördel att krydda innan man her ner nudlarna = lättare att röra om och få kryddan jämn)
När allt är klart brukar jag klippa sönder nudlarna lite och hiva ner dom oxå i pannan. Sen är det bara att äta och se glad ut. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback