djursex - it makes me sick

Har suttit och kikat på expressens hemsida. Där finns det ett reportage om djursex. Helt sjukt! Är det bara jag som trodde att det var förbjudet?! Det är ju alltså enligt lag tillåtet att ha sex med djur! Det är ju makalöst! Jag kan inte förstå hur folk ens tänker tanken. Man ska ju inte döma folk men eftersom jag inte känner nån som har den läggningen som kan försvara sig så tänker jag fortsätta att döma dessa konstiga människor. Rätta mig om jag har fel men visst är det pretty onormalt?!


Kommentarer
Kim säger:

Enligt svensk lag får man ju ha sex med djur så länge inte djuret lider, hur fan vet man om djuret lider eller inte? Det stackars djuret kanske känner sig tvingat och får men för livet ...?



Men jag håller med det är väldigt onormalt ...

2008-12-01 | 00:41:03
Anonym säger:

Vidrigt!!

2008-12-01 | 09:31:23
Bloggadress: http://dreamangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback