bekännelser

Det här inlägget är tillägnat dig anonym som kommenterat angående mina prioriteringar. Här kommer några bekännelser om hur mycket pengar jag spenderar på mig själv. Senaste månaden har jag helt rätt konstaterat varit på hockey två gånger. Första gången betalade Peder, andra gången betalade min bror. Jag har köpt tre par socka till mig själv. (förlåt) Dom kostade 15 kr paret. Det är vinter nu och jag måste tyvärr ha sockar. Jag har lunchat på  subway en gång. Jag har köpt ljuslyktor på indiska för totalt 60 kr. På ikea nu i helgen handlade vi eller Peder betalade naturligtvis som vanligt för ca: 1000 kr. Bland annat en panna att göra mat till barnen i. En stol till barnen och lite sånt. Så totalt har jag på typ en månad spenderat 165 kr på sånt som är enbart till mig själv och mitt eget välbefinnande. Tycker du att jag ska prioritera ner det så får jag väl gå utan sockar då. Eller sluta äta och använda reklamblad som toapapper kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback