ryggelände

Blir så trött på min dåliga rygg! Sen Aron föddes har det varit upp och ner. Aldrig smärtfritt men dock bättre och sämre dagar. Tänkte ju som vara duktig och träna så det skulle bli lite bättre men det visade sig få förödande konsekvenser. Förra helgen blev det sämre så på måndagen ringde jag lennart på nacke & rygg. Han hade en tid på tisdag till veckan. I onsdags brakade det helt och jag kunde knappt gå. Ringde lennart igen och underbar som han visade sig vara skulle han hjälpa mig på sin lunchrast. 2 cm snett bäcken och fyra kotor ur läge i ländryggen. Nu är det sjukt mycket bättre men långt ifrån bra så träningen får nog vänta lite. Ska försöka stretcha ordentligt sen ska jag boka in en timma personlig träning så jag förhoppningsvis tränar upp ryggen på rätt sätt för så här kan jag inte ha det...

Kommentarer
Cissi säger:

Men huvva :((((( Krya på dig!!

Svar: Tack! Jag hoppas verkligen det blir bättre snart!
Åsa

2012-12-01 | 10:20:40
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback