Dag 12 – Dåliga vanor och laster

Dag 12 – Dåliga vanor och laster

Ja, dåliga vanor har man väl några stycken av. En grej är att jag är sjukt duktig på att skjuta upp saker. "Jag gör det imorgon". Det är en riktigt dålig vana! Det blir inte mycket gjort då!

Har även en tendens att ha en stor klädhög brevid sängen med kläder som är "halvsmutsiga". För smutsiga för att hänga in i garderoben men för rena för att kastas i tvätten. Jäkligt irriterande!

Sen har jag säkert en massa andra dåliga vanor oxå... allt beror väl på vem man frågar.. :P

Laster då.. jag varken röker eller snusar. Dricker väldigt sällan. Däremot socker.. ojojoj. Det är en last som heter duga! Det är helt otroligt vad sugen jag kan vara på sötsaker! Fattar inte hur det är möjligt! Näst efter socker kommer väl kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback