mitt lilla hörn..

Jag har fått ett litet hörn i datarummet bland killarna nu och tavlan har kommit upp på väggen. Jag har satt ihop expedithyllan som snälla Nina köpte åt mig på ikea. Jag har köpt lådor och skrivit namn på dom så nu har gajsen varsin låda. Storkillarna har sina pyjamasar på dagarna och sina kläder på nätterna i lådan. Det var dom själva som bad om en låda dom kunde he kläderna i för då skulle det bli lättare att hitta sina kläder på morgonen. Dock brukar jag kika genom lådan när dom gått och lagt sig och byta ut sånt som är smutsigt mot rent. När barnen kommer med bra idéer så måste man ju försöka vara lite tillmötesgående. :)



Anette har ockuperat mitt lilla hörn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback