kanondag

Idag har varit en kanondag. Började med sovmorgon. Jag och minsteman steg upp halv elva. Vi myste lite och käkade frukost, sen for vi till Emma och surrade bort en timma. Peder tänkte följa men då han såg att det var fyra kvinnor och han så bestämde han sig för att göra lite ärenden.. :-D Han for och kollade vad priset på ytterdörren som vi äntligen enats om skulle bli. 25 000 kr!! Visst är det helt jäkla otroligt. När vi äntligen hittar en dörr vi båda vill ha så kostar den multum! :-(

I eftermiddag har vi haft besök av hon från bvc. En riktigt trevlig tjej. Hon informerade om bvc och kikade lite på vårat underverk. Fin färg tyckte hon och även hon godkände han. Han måste ju vara ett riktigt A-barn som klarar alla tester. ;-)

Middag blev vi bjudna på hos mamma och pappa. Dom hade gjort flygande jakob. Mumma var det!

Ikväll var jag och Emelie till Maria och höll henne sällskap en stund. Hennes andra hälft är ute på affärer och kommer inte hem förän sent. :-)

Nu sover mina menly men och jag ska krypa ner hos dom precis nu!


Kommentarer
Annica säger:

Kim har pratat hur mycket som helst om den där flygande jacoben:( blir ju vrål sugen på en sån nu

2010-01-25 | 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback