Dag 05 – Vad är kärlek?

Ja, vad är kärlek? Hur förklarar man det? För mig finns det olika kärlekar. Första kärleken är väl mamma och pappa. Sen kärleken till min Picko. Min tigernalle som jag fick av min mormor när jag var sisådär en ett år.



Picko! Han kunde jag inte sova utan. :)

Sen har vi ju män.. alla man trott att man varit kär i.. knappast äkta kärlek. Till viss del kanske men ibland var man nog mest kär i kärleken. Nu däremot vågar jag nog påstå att jag har hittat min livs kärlek! Utan Peder känns livet meningslöst. Säkerligen skulle jag överleva utan honom men livet med honom är fasen så mycket roligare/bättre/enklare...



Älskar dig Peder! ♥

Sen kärleken till mina barn.. det är något helt annat! Den kärleken går nog inte beskriva i ord. Värmen som uppstår i kroppen när barnen kommer och ger mig en kram eller puss eller säger att dom älskar mig är obeskrivlig! Helt fantastiskt! Mina barn är det käraste jag har och utan dom vore jag inget!



My precious! My everything! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback