vår

Ja nu är våren äntligen här! Såå himla skönt när solen visar sig! Jag har varit ute och gått massor! Har dragit på mig en släng av benhinneinflammation men det är det värt! Kämpar ju nu med mina gravidkilon så "vill man vara fin får man lida pin!"
Har till och med gjort ett exeldokument om vikten och det peppar faktiskt en del. Det är riktigt kul när det blir grönt i rutorna och man kämpar för att det inte ska bli rött. :) Nu funderar jag bara på att ta fram min stegräknare igen.. problemet med den är att jag blir lite lätt manisk när jag har den.. :P

Kommentarer
Anette säger:

Ja kan ta på min me så kan vi tävla :)

2010-04-13 | 21:40:01
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback