bio med mera

Började morgonen med att Mli ringde och väckte mig. Kan säga att det inte tillhör vanligheten att det är hon som väcker mig. Man var väl lite sliten efter helgens bravader (berättar mer om den sen). Gick upp och satte upp några tapetvåder. Blev inte så många innan jag kroknade. Att allt ska var så jobbigt nu för tiden.. =( Var förbi Maria en stund för att sen bege mig mot Piteå och svärfar. Har lämnat min älskade volvo i hans garage så den ska få vila lite tills vi behöver den igen. Där flirtade jag till mig lite ståltråd som jag tänkte försöka mig på att pyssla lite med. Blev så inspirerad av lurans inlägg så vi får väl se hur det går. Tänkte prova redan ikväll men då ringde mamma och frågade om jag ville gå med henne på bio och se flickan som lekte med elden. Självklart ville jag det då jag tycker att alla tre böckerna är grymt bra. Men jag måste erkänna att jag tyckte att ettan var bättre. Även om denna var riktigt bra den oxå. Tack mamma! Men 2,5 timme i en biostol var inte riktigt bra för min rygg. Börjar mer och mer känna av att jag är gravid. Har ju klarat mig tills alldeles nyligen från att ha ont i ryggen. Eller ont är väl egentligen fel ord.. mera "trött".. om någon förstår hur jag menar.

Ska försöka uppdatera lite imorrn med bilder och så men jag lovar inget för jag vet att jag är dålig på att hålla just den delen... :P

Puss!

Kommentarer
Loella säger:

Tack för tipset ;) springer ut å letar ståltråd

2009-09-29 | 09:23:59
Bloggadress: http://cedlo.blogg.se/
Anonym säger:

Hej

2009-09-29 | 10:36:57
Bloggadress: http://!
Anonym säger:

Hej!

Fin blogg!

Ja visst verkar hon knäpp??

//Petra

2009-09-29 | 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback