fredag

I går var Peder på fest så Mli och Krister kom hit med maxmat åt oss. Barnbox till grabbsen och kycklingsallad till mig. Det var riktigt mumsigt!





Lilla mr tandlös. =)

Grabbarna la sig vid halv åtta och vi "stora" käkade chips och såg idol. Än en gång gissade jag rätt. Eller ja, nästan. Jag hade gissat på att Nicklas och Reza skulle hänga löst och att Nicklas skulle åka ut. Men det blev inte reza utan eddie. Men det var ganska nära iaf. =)

Eftersom Peder sov borta så passade jag på att mysa med grabbsen. Dom fick sova i min säng. Det är så mysigt att göra det ibland. =)



Inte för att det var så lätt att rymmas med en tjock mage men dom möxade ihop sig ganska bra så jag har sovit kanongott med mina små älsklingar i sängen!

♥♥♥

Kommentarer
Anette säger:

Kommer bli skitsnyggt, längtar tills det kommer bilder. Sötaste smågossarna du har hos dig :)

2009-10-25 | 10:22:12
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Emma säger:

sÅG RIKTIGT mysigt ut det där.

Kan tänka mig att det blev en aning trångt=)

2009-10-26 | 15:38:57
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback