dusan

Idag har vi haft storfrämmande. Dusan har förärat oss med sitt sällskap medan hans mamma handlade. I väntan på att mina kära grabbar skulle komma så såg vi bogserbåten elias. Det fick den lilla mannen att sitta still i säkert en kvart. =D


När Anette kom för att hämta han så sa hon att Lucas hade ringt och beställt nåt till mig.



En jättesöt skål full med skolkritor. Tack Dusan, du vet precis hur du ska charma mig! ♥



Tänk att både få låna Dusan och få presenter samma dag. Det verkar som att hans mamma är tacksam på nåt sätt men det är ju jag som är tacksam för att jag får äran att rå om lillemannen. =)

Kommentarer
Johanna säger:

haha, vadå tror du att man kan släppa lös mig på ikea när jag har en massa pengar, och sen tro att jag inte ska handla nå? =P



Nästa gång tar vi typ med ett släp =P

2009-11-13 | 22:02:41
Bloggadress: http://codezero.blogg.se/
Sockenvägens Söta säger:

Morron! Åhvilken bra vän du har, skålen är ju helt bedårande, tror jag vet att de finns på åhlens, gissa om jag ska dit till helgen?! Hi hi kan råka köpa en då nu när jag sett den här och blivit kär... ;-) Kram önskar dig en toppenfin söndag!

2009-11-15 | 08:21:00
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback