söndag

Idag började vi dagen med att gå till farmor och fika. Lika gott fika som vanligt. Men inte blir man ju smalare av att vara där och fika. På eftermiddagen har jag varit till stan och kört lite hoj. När jag kom hem hade vi fått storfrämmen!


Storfrämmen av en liten kille. Min lillkompis!



Våra menly men (som anette skulle ha sagt) grillade så vi åt gott. Riktigt GOTT! Var en hel evighet sen vi sågs. (typ en vecka) så det var på sin plats att äta lite god mat tillsammans. Klaga inte på bilden. Den är genom ett fönster och två myggnät eller vad det nu kallas. Ni ser iaf nästan hur dom där ute ser ut!

Nu spöregnar det ute och jag kan glömma cykelturen jag hade funderat på. Inte för att det gör nåt... ganska skönt med regn.. ;)

Kommentarer
Ulrika säger:

Var det fåglarna eller ola som fick dig att inte komma in ? ;). Jag har varit förbi dig så många ggr att jag tappat räkningen. Sista ggr tog jag en bild på huset, hade tänkt lägga in på bloggen en fråga om det var någon som visste om det var ett ödehus där man kan ta hem det man behöver. Typ en ytterdörr då;)När börjar du? Innanför alltså.

2009-05-25 | 15:07:28
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Therese - Lurans blogg säger:

Tack för det, kul :-) Och nu när jag kikade in hos dig blev jag sååå sugen på att sätta upp turkosa gardiner. Måste hem å rota i gömmorna ler Kram kram!

2009-05-25 | 15:12:18
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback