längtan efter korvarna

Ja då var man vaken och uppstigen. Vad ska man hitta på idag tro.. Saknar barnen nåt enormt. Synd att man inte kan åka och hälsa på dom. Hade varit fint att kunna fara dit och krama dom lite. Tyvärr är ju inte det en möjlighet. Men snart kommer dom.. får intala mig att en vecka inte är lång tid. Sen är det ju inte så läng kvar innan om ska vara här två hela veckor! Ska bli så himla skönt att ha dom så länge! Att det dessutom blev så att jag inte ska jobba i sommar har ju inte bara nackdelar. Jag slipper ha barnvakt till mina små. Jag får vara med dom heeela tiden! Längtar!

Kommentarer
Ulrika säger:

Det är ju klart som korvspad ju, man måste bara beta av texten och bilderna i sakta mak :stanna upp och tänka till. :) garv Jag har svårt att hänga med själv

2009-06-07 | 11:50:27
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
C säger:

Ska du inte jobba i sommar?? Trodde som att du hadde jobb.

2009-06-08 | 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback