skämmes tame f-n

Jag borde ju skämmas. Känner mig såå dålig på att uppdatera. Fast just nu känns det inte relevant att skriva att jag har handlat en liter mjölk. Undra om det är så att jag använder mig av bloggen mer när jag är rastlös eller inte mår riktigt bra. Som nåt slags andningshål eller vad man då ska säga. Just nu är jag iaf inte inne i min aktivaste bloggperiod. Kan bero på flytten oxå. Som idag t ex är NU första gången jag sätter mig ner vid datorn. Åja..

I måndags följde jag iaf Mli på karate. Det var ganska kul och tränaren sa att jag var en naturbegåvning. *stolt* Men om sanningen ska fram så var det enbart för att jag kunde hålla upp knäet högt. Annars hade jag väldiga problem med koreografin. Men sanningen ska väl inte alltid fram.. eller? =P Det var iaf helt okej och jag har en grym träningsvärk men av olika anledningar så har jag valt att inte fortsätta. Lite tråkigt men kanske nästa säsong.

Idag har varit stora flyttdagen. Jag har snart packat klart och Peder har med hjälp av lillebror burit ut nästan allt ur lägenheten så nu är första natten vi sover hos mamma och pappa. Känns skönt att det nästan är klart men städningen är kvar. Tur att min snälla mamma har lovat att förbarma sig och hjälpa oss med det. Hon är grym på städa min mamma!

Puss å kram!

Kommentarer
C säger:

Känns det inte skönt att snart få flytta till nått större och eget? Hoppas allt flytteri går bra för er. kram

2009-01-21 | 23:39:07
Lillis Broris säger:

Sen får jag en storebror i 3 veckor jippie ;P

2009-01-22 | 02:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback