maat

Blev bjuden på mat hos farmor idag! Alltid lika god mat hos henne! Men det roligaste av allt var ändå att titta på lillebrors försök att äta. Han har piercat tungan. Han satt mest och ojade sig medan vi andra smaskade fläskfilé och potatisgratäng. Det var kul att se. Farmor var ganska förtvivlad. Vet inte hur många gånger hon sa åt han att ta ut "det där i munnen".
Åja, han har gjort nåt fränt och jag är glad att lillis gör nåt annat än att ruttna nere i källaren där det luktar "kompis" efter ett helt jullov av LAN med tonårspojkar. =P Urk.. tur att man har flyttat hemifrån. ;)

Puss på er!

Kommentarer
Lillis Broris säger:

Jag gjorde en liten uppföljare på middagen, Och jag ojjar mig mest för att pappa ska vara glad och kunna reta mig istället för att störa sig på att jag har en sak där :P



Det luktar inte "KOMPIS" här nere längre jag har vädrat lite :)

Kram på dig storasyster!

2009-01-09 | 01:43:50
Bloggadress: http://kimpastompa.blogg.se/
spiderchick säger:

haha det är lungan! Det är liksom jag som alltid håller på och tjatar "dom på bloggen säger..." "dom på bloggen tycker..." haha

2009-01-09 | 12:47:04
Bloggadress: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback