farmoran ska till otikern

Jaha.. vad har vi på agendan imorrn då.. jo, följa farmor till stan och hämta ut hennes nya glasögon och sen... sen hinner jag nog inge mer.. Hon är den enda i världen jag känner som det tar en hel dag att följa för att hämta ett par glasögon eller gå till en doktor. För oss vanliga dödliga kanske läkarbesöket eller optikerbesöket i runda slängar tar en timma (och då har jag tagit i med råge) men för min farmor tar det minst hela dagen. Och man kan ju inte åka in till stan utan att äta heller! För gud förbjude om man skulle råka bli hungrig.

Åja, tur att jag råkar gilla att spendera tid med min farmor men man kan inte planera in att hinna med något mer under dagen.. =)

puss

Kommentarer
Mli säger:

sötfarmoran :)

2009-04-21 | 15:32:00
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback