Vänta, vänta, vänta...

Sitter och väntar på att läkaren ska ringa. Är lite orolig för vad hon ska säga faktiskt. Tänk om det är nåt allvarligt fel på min mage. Men samtidigt skulle det vara väldigt skönt att få veta varför man ständigt går omkring och mår illa. Det kanske inte är mjölk jag är överkänslig mot som jag hela tiden trott. Jag ska nog sluta vara så tjurig och ställa diagnoser på mig själv och istället gå till en doktor som kanske vet. Men men... kommer man från ett tjurskalligt släkte som vägrar inse att det faktiskt kan vara nåt fel på ens kropp får man väl skylla sig själv antar jag. =)

Puss å kram på er!

Kommentarer
Anonym säger:

Du ska se att det går bra. Är säkert inget farligt. Men det var bra att du kollade upp det i alla fall. Kramar

2008-10-01 | 15:56:48
Bloggadress: http://dreamangel.blogg.se/
Anonym säger:

Du har aldrig funderat på om du är gravid då?? Jag tycker de är typiska graviditets symtom:)

2008-10-02 | 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback