osämja på hög nivå

Jaha.. vad har vi för förväntningar på dagen då? Har gjort allt som min kära man2be har bett mig om. Nu sitter jag hos Mia och lyssnar på hur två syskon har olika åsikter om det mesta. Tänker tillbaka på när man själv var liten. Kan tänka mig att det var ungefär så här det lät hemma hos oss när jag och min bror var igång. Skrik, gråt, gnäll. Ändå är syskonen det viktigaste av allt! Undra hur dessa två syskon kommer att tänka tillbaka på den här tiden när dom fyller 30... =P

Nä, nu ska jag hjälpa Maria och klä barnen så ska vi dra ut en sväng. Puss på er!

Kommentarer
mamma säger:

Vilken av bröderna? Jag tycks minnas att du slog både uppåt och neråt:)

2008-10-21 | 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback