kattelände

Det finns gånger då man gillar sin katt och gånger då det verkligen är Peders katt. Just nu är det Peders katt! Här sitter jag i godan ro och stör ingen (citat: Anette) katten sitter på golvet och tittar på mig. En bra stund sitter han där och jag tänker, ska han inte hoppa upp i knäet? Men nä, han sitter kvar. Då tar jag mitt vattenglas och precis som jag vickar upp det för att dricka hoppar katt***** upp och skvimper ut hela jäkla glaset över mitt ansikte! Nu vill han inte ligga i mitt knä för han påstår att det är blött! No shit scherlock!

Kattelände!

Kommentarer
Johanna säger:

Jasi, katter är ju allt bra roliga hehe.

Been there, done that känns det som.

2008-12-09 | 00:59:08
Bloggadress: http://ovart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback