Karma is a bitch!

Ja antingen har jag gjort något alldeles fruktansvärt mot fröken Karma eller så har jag något riktigt jävla gott att vänta! 

Började förra veckan med att komma en halvtimma för tidigt på jobbet för dom hade bokat mig fel tid. 
Tisdag glömmer jag mina arbetskläder för första gången sen jag började för över ett år sen. 
Onsdag försover jag mig för första gången sen typ gymnasiet! I och för sig "bara" en halvtimma men ändå! 
Torsdag glömmer jag matlådan hemma. 
Då säger jag mitt dumma arsle att ja vad händer nu då? Jag har ju aldrig krockat eller kört av vägen ordentligt så det ska väl hända! Och vad händer?! 

JAG KROCKAR!!

Var dock inte mitt fel då hon körde ut mitt framför mig. Hade inte en chans utan dunkade rakt in i sidan på hennes bil. Men att det inte var mitt fel gör ju inte saken roligare. Tycker väldigt synd om hon i andra bilen! En olycka händer tyvärr väldigt lätt i halkan och det gick tack och lov bra för alla inblandade. Utom bilarna. Men de må vara. Finns nya bilar.

Over and out!

Kommentarer
Maria säger:

Tur att det gick bra trots allt ❤️

2015-01-20 | 08:02:20
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback