Vårdag

Idag har jag och lilleman haft en helt underbar dag! Vid halv elva gick vi ut. Tog bobben och gick efter gatan. Efter en kort stund mötte vi en traktor som skottade. Det var jättekul att titta på så där blev vi ståendes en stund innan vi fortsatte våran färd. Det var förvånansvärt lite folk ute. Kan iofs ha å göra med att det dels var vid lunchtid och att det faktiskt är så att dom flesta jobbar på måndagar.


Cool och coolare. :)



Tillslut fick vi napp. Alldeles på slutet av gatan hittade vi mormor och morfar. Anton älskar att vara ute så där blev vi ett tag.



Här spenderade jag kungligt hela förmiddagen.
Totalt blev vi ute i nästan tre timmar. Skönt!

Kommentarer
Mamma säger:

Så härligt. Det där måste vi göra om. Och så gillar jag Antons mössa. Jag har säkert sagt det redan, men en sån hade min pappa som motorcykelhjälm. Den är så häftig:)

2012-02-28 | 21:03:00
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/
Kicki säger:

Jag tycker ju att det har funkat hur bra som helst, men antagligen kommer jag ha en helt annan åsikt sen när jag fått jämföra med 160 :P

2012-02-28 | 22:48:18
Bloggadress: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback