storkille!

Våran största kille har fyllt nio år och det kräver ju naturligtvis kalas!



Anette ligger högt i kurs. Hon kom med två stora pikatchu. En var en ryggsäck. Den bar han med sig vars än han skulle. Han frågade mig.
-Mamma, hur kan Anette veta att jag är pikatchus största fan?
Tja... jag kan väl ha nämnt det nån gång.. :P
Dessutom fick han hörlurar med mic av familjen Jonsson/Lundström och det var den näst bästa presenten efter datorn han fick av oss. :)



Tårtan blev såklart en pikatchutårta som vår vän Cia har målat. Hon är grym och Edvin blev såå glad! Viktor och Oskar har dekorerat den med grädde och godis. 



Edvin gjorde en lakridstårta. Den såg skräckinjagande ut med alla sina döskallar. Själv tyckte han inte att den blev jättegod.. :D



Kalasande barn.



Ännu mer kalasande barn..



Och några till. :)

Vi hade en kanonmysig dag med mycket fika och sen pizza och hockey.

Grattis till våran storkille!

Kommentarer
Cia säger:

Kan jag "sno" tårtbilden? Tänkte lägga den i min mapp med tårtor som jag varit inblandad i. Kram

2011-03-31 | 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback