bilder

Gårdagen:
Garderobsrivning


Ha överseende med den breda baken.. :P



Ops.. det släpper en hel del puts.. :(



Garderoberna är ute..



Anette ryckte dörrkarmen.

Dagen:



Rumsinnehavaren i egen hög (eller låg) person. Lekte snällt i sin gåstol medan jag bar ut resterna av garderoberna. :)



Skräp...



Får stryka allt jag hade lagt upp på schemat. :)
  • Bygga nytt golv där garderoberna stått.
  • Städa ut allt skrot som vi inte hann kasta ut igår innan lilleman skulle sova.(Som inte ska användas till golvet i gaderoben.)
  • Köra på tippen med skrotet som ligger på släpen nu.
*nöjd*

Nästa del i projektet blir att handla gipsskivor så vi kan jämna till väggen och laga till där gipsen har släppt. När det började släppa så rev jag bort all puts men det skulle jag ju inte ha gjort. Det verkar som att dom har åtgärdat skorstenen eller nåt för dom har lagt på nåt annat där putsen tar slut. Törs inte ta bort det.. är rädd att det är nåt storhål rakt in i skorstenen eller nåt så nu blir det att bygga igen det istället. Blev lite extrajobb men vad visste jag när jag började riva.. :(

Imorrn ska jag hämta boysarna så då får Antons rum vila till efter helgen.

Puss å kram!

Kommentarer
Anette säger:

De va den där jäkla dörrkarmens fel att ja somnade i soffan i afton :)

2010-06-08 | 22:07:07
Sockenvägens Söta säger:

Bumbon är kanon :-) Men oj så spännande med ert projekt, nu blir jag med renoveringssugen ;-P Kram

2010-06-09 | 11:49:01
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Emma säger:

Så himla kul att få börja helt från början!

Kommer ju att bli kalasfint!

Kramizar

2010-06-10 | 12:19:15
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/
Cia säger:

Vad duktig du är. :) Önskar jag hade din energi.

2010-06-10 | 23:02:34
Lovisa säger:

Ja det säger han att han skulle kunna göra .. MEN det e ju det här med jobb . han har ju ett toppen jobb i övik där han trivs jätte bra så vi har det så tills vidare så får man se vad världen har att erbjuda senare !!!!

2010-06-22 | 00:24:03
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback