Träning

Tänk att det ska vara så svårt att hålla dast vid träningen! Jag har ju faktiskt varit i nåt man kanske skulle kunna klassa som bra form. Inte längre!! Nog för att rund och plufsig oxå är en form men definitivt ingen form som tilltalar mig! 
Jag vill känna mig stark och inte ha ont överallt! Hatar att känna mig som 100 år i kroppen! 
Imorgon lär jag ha så ont i kroppen att jag vill döö men det beror iaf på att jag besökte 360s nya gym i urs. Vera körde skiten ur mina ben! Kommer antagligen inte att kunna gå imorgon så det finns en viss risk för ursviksbarnen att dom blir en mattant kort! 

Jag har sagt upp kortet på friskvårds då jag är för lat för att köra till stan så nu återstår det bara att handla ett kort på 360. Om jag överlever träningsvärken imorgon vill säga.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback