Finfina vänner!

 Jag har verkligen dom bästa av vänner! För några veckor sen bjöd Anette ut mig på stan. 
 
 
Började med att äta lunch på stigs. Lyxtoast eller vad det då kallas. Grymt gott! 
 
 
Som om det inte räckte så bjöd hon på cheesecake uppe på CK. Lite shopping på det så var min lördag komplett! 
 
I fredags var det dags igen. Då bjöd Maria på middag. Dom hävdar att jag gjort saker för dom men jag gör bara det jag trivs bäst med. Finns för mina fina vänner. Båda när det behövs och inte. (Inte så ofta dom skickar hem mig men.. ;) 
 
 
Mums mums smakade pizzan med Mia vill jag lova! 
 
Idag blev dessutom jag och kiddosarna bjudna på middag hemma hos K&M. Sen gick vi hem till oss och drack kaffe i solen. Barnen hoppade studsmatta och fick förmodligen våra nya grannar att fundera på om det är möjligt att häva köpet. 
 
Tack till alla mina fina vänner för att ni finns! Även ni som inte bjudit mig på middag. ;) ♥
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Åh vad hungrig jag blev nu!! :)

2015-05-18 | 18:07:59
Bloggadress: http://www.novalajnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback