V.32

59 dagar kvar nu.. Jag har mått otroligt bra under den här graviditeten i jämnförelse med dom fyra tidigare men nu börjar jag bli less faktiskt. Just nu är det halsbrännan som är värst. Vill typ amputera halsen! Det gör så j**la ont! Link och Novalucol funkar så länge jag har det i munnen. Sen är det samma smärta. Losec mups funkar ganska bra men jag måste köpa mer då jag har slut. Glass har funkat klockrent men ikväll funkar inte ens det.

Har även sovit kanonbra fram till nu. Sover bra så länge jag får sova själv men senaste dagarna har lilleman kommit till oss och då sover jag som en kratta. Vaknar av att jag har ont i höfterna.

Börjar ha lite foglossning och även pirr i benen men inget som inte går att hantera. Mår bra gör jag oxå så länge jag är supernoga med vad jag äter. Laktos är strängt förbjudet. På mornarna är det förbjudet att dricka juice, mjölk eller yoghurt. Ett halft glas vatten eller saft och två hårdmackor är bäst. Kaffe går fetbort! Längtar som tusan efter kaffe! Å inga tajta eller varma kläder! Då  blir det blodtrycksfall och jag mår skit.

Nämnde jag att jag är less? Längtar efter turbobebben och längtar efter att få min kropp för mig själv igen (nåja, själv och själv. Kortare stunder kan man ju få iaf ;) )

Ja nu är det bara 21,1 %. Suck...

Kommentarer
Cissi säger:

Huvva...hoppas du inte behöver må så dåligt sista veckorna och att det blir smärtfritt på förlossningen :P



Kraaaaam

2012-03-08 | 06:06:39
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Kicki säger:

Förstår att du är less! Vi får hoppas han har bråttom ut sen :)

Några framsteg med namn ännu eller står det fortfarande som still på den fronten? ;)

2012-03-08 | 11:16:09
Bloggadress: http://kickikickass.blogg.se/
Cissi säger:

Haha, ja eller hur? :)

2012-03-08 | 16:44:41
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Kicki säger:

Dolph har vi ju klart sen länge om det blir en grabb :) Och flicknamn har vi en liten lista på. Men det är väl så att man ser när ungen kommer vad som passar bäst :)

2012-03-09 | 11:39:54
Bloggadress: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback