"Nytt" bord

Jag har ju som sagt målat köksbordet. Glömde ju såklart att ta förebilder så jag fick leta efter en där man kan se hur det såg ut innan.



Detta var det närmaste jag kom. Ignorera hatten och barnet och kolla in färgen på bordet. :)



Började med en grundfärg.



Blev jättenöjd med resultatet! Finishen blev kanon. Har haft det snart en vecka och det har inte blivit en enda repa på det än så länge trots att vi har en liten huligan i huset. Nu har storhuliganerna kommit så vi får väl se hur bordet klarar helgen. Ska dessutom ha kalas för anton så nu får det bekänna färg. :)
Skulle bara ha tagit fram resten av dom vita stolarna.

Kommentarer
Lovisa säger:

Fräscht å snyggt !!!

2012-01-29 | 00:17:37
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Grymt snyggt blev bordet!!! Å jisses amalia, sedan jag tog bort blog lovin så har jag helt "tappat bort" dig å missat massor!!! GRATTIS får jag ju börja med att säga, ser att du väntar en till liten kille <3 Vilken lycka!!! KRAM

2012-03-08 | 09:06:46
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback