Nyårslista

Gjorde du nåt i år som du aldrig gjort förr?

Var med på ett kejsarsnitt. Fick förmånen att återigen närvara vid ett barns födelse. Min bror och hans tjejs underbara lilla Wille kom med hjälp av kejsarsnitt.

Har du några nyårslöften?

Nix. Lämnar inga nyårslöften. Däremot hoppas jag på att kunna leva sunt med mer motion och sallad till maten.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jajemän.Min största bror och Bettans lille Wille anlände. Även fina Hanna och Daniel från pite levererade. Dom fick en liten Alma.

Vilka länder besökte du?

Inget mer än sverige.. om inte norrbotten kan ses som ett annat land.. :P

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Oj.. har nog inget speciellt datum. Däremot kommer jag att minnas då vi gjorde ultraljudet och fick veta att vi väntar en kille till i Maj.

Vad var din största framgång 2011?

Jag gick ner en massa i vikt och var väldigt nära min målvikt innan jag blev gravid igen.

Största misstaget?

Misstag å misstag.. trist att jag inte kunde jobba kvar på ett jäkligt kul jobb men efter omständigheterna blev det bäst för alla så här. Speciellt för Anton.

Bästa köpet?

Eh... köpte min smartphone och min nya dator det här året. Det är väl kanske inte att klassa som bästa köp men dock är det skönt att ha uppdaterat dataparken så kanske man klarar sig från att byta på ett tag.

Vad spenderade du mest pengar på?

Dyraste enskilda grej var nog datorn. Annars är det väl förmodligen helt ovärda saker som jag lika gärna hade klarat mig utan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Varning för klyscha: Min familj och mina vänner gör mig alltid glad!

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011?

Takida - you learn

Var du gladare eller ledsnare i år motför tidigare år?

Senaste åren har varit väldigt bra!

Vad önskar du att du hade gjort mer?

Sparat pengar!!

Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Slösat pengar...

Favoritprogram på tv?

Oj... jag har nog aldrig nåt år tidigare sett så lite tv som i år men när jag ser så är det till 90 % svenskt. Arga snickarn ligger högt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Bjöd familjen på fika.

Hur skulle du beskriva din stil 2011?

Helt okej måste jag väl säga. Dock börjar dom sunkiga mjukisarna komma fram igen då det känns som att allt annat ska kväva mig allt eftersom magen växer....

Hur tillbringade du julen?


Hemma hos mamma och pappa som vanligt med alla bröder och syskonbarn.

Vad lärde du dig under 2011?

Att köra skogstraktor. Kunde det innan men lärde mig betydligt bättre.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nix pix. Ingen ligger ens i närheten av hat i min omgivning.

Den bästa nya personen du träffade?

Tänka, tänka... Vet inte om jag har träffat någon ny som jag tagit in i mitt umgänge. Rätta mig gärna om jag har fel.

Hoppas att 2012 blir ett lika bra år som 2011.

Kommentarer
Anette säger:

Kom igen nu, helt ärligt. Nog e de 80% disney junior 20% arga snickarn på den tv:n :P

2012-01-03 | 23:14:05
Angel ☆ säger:

Hej!

Var gärna med i min tävling : Veckans blogg där du har chansen att synas i min sidomeny i en vecka och ta del av mina besökare :)

Direktlänk här: http://dinn.blogg.se/2012/january/veckans-star-ny.html#comment



Jag gör även gärna bloglovin byten så du vet ;)



Vill du inte ha dessa här kommentarer ber jag om ursäkt :)

2012-01-06 | 20:04:06
Bloggadress: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback