soligt

Idag när jag lämnade lilleman på dagis gick jag hem och tänkte njuta av ensamheten och vila min stackars gammkropp. Det resulterade i att jag sov 3,5 av dom 5 timmar han var på dagis. Värt! Nu har jag ju ingen aning om hur skönt ensam jag var.

Åja, hämtade liten på dagis och gick hem. Vi satte oss i solen och åt mellis. Gudomligt väder alltså! Nu skulle jag bara vilja ha en bra uteplats som går att nyttja även den här årstiden. Platsen vi kämpade på med i somras hamnar lite i skugga av grannarnas garage nu när solen står så lågt. Får se hur vi löser det.

Kommentarer
Mli säger:

Riv grannens garage :)

2012-03-01 | 11:47:55
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback