Mumsigt mellis

Började dagen kungligt med att få sköta om lilla kalle medan hans mamma var på affärn. Han är verkligen en liten myskille! Nu längtar jag inte nå mindre efter våran knodd. Kvart över elva var jag hos barnmorskan. Allt utom järnvärdet var bra som vanligt. Mera blodpuddig. :P När jag kom hem därifrån for jag och Mli till Vera och dracka kaffe innan det var dags att hämta barnen på dagis.



Satt ute i solen en timma medan barnen lekte. Gode skönt väder!



Mumsigt mellis! Mli gjorde middag här igår. Vi stekte lax och hon gjorde en röra med creme fraiche, paprika, lök, rom, räkor och fetaost. Och kryddor förstås. Det tillsammans med sallad åt vi i tortillabröd. Det var gott. Laxen och röran som blev över hedde vi ihop och åt på mackan idag. Det var gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback