Lövli vedder!

Idag har vi vekligen haft goväder! Tio grader varmt och sol! Ester har fått en springcykel så vi for dit och kollade om storleken hon hade skulle passa Anton men den var lite stor. Hon har en 12 tum så vi siktar på en 10 tum till han.


Typ nåt sånt här. Ska bli spännande att se om han hajjar grejen eller om han är för liten. :)




Till lunch blev det varmkorv med bröd ute hos Mia och Danne. Supertrevligt!

Till middagen kom Mli, Krister, Nessa och Linda hit och grillade med oss. Grillat är godast!
Efter en dag helt utan vila för mamman är jag nu helt off! Min rygg vill inte bära mig längre och mina fogar hotar att lämna min kropp. Bara sju dagar kvar till BF nu. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback