migrän!

Suck... var tvungen att åka hem från jobbet igår. Fick migrän. Alla ni som har haft det nån gång förstår nog att det tillsammans med att ligga in en skogskoja utan rinnande vatten och toa och som lutar åt alla håll så man nästan ramlar ur sängen inte är någon vinnande kombo.. :P

Nära döden (nåja) messade jag min räddare i nöden som körde hela vägen till Norsjö för att hämta mig.
Du är bäst Anette!! ♥



I den här kojan låg jag i fosterställning och höll mitt arma huvud och i snöhögen till höger spydde jag sex gånger av smärta... :(

I det ögonblicket tänkte jag aldrig återvänta till jobbet. Men i morse vaknade jag utvilad hemma i min säng och det första jag tänkte på när jag slog upp mina ljusblå var: hur kommer jag mig snabbast tillbaka till Norsjö? :)

Kommentarer
Lovisa säger:

Sv: ja eller hur jätte kul ... medans vissa verkar kunna äta hur som helst

2011-04-02 | 22:28:48
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Näe fy f-n lider med dig, men jämarns vilken arb moral du har som ville tillbaka så fort :-) Å du ska tro att jag blir nyfiken, har säkert sett/läst om din pappa då ju :-D KRAM till dig!

2011-04-03 | 09:51:33
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback