tidsoptimist

Jag tänker att jag ska hinna en massa saker. Det gör jag aldrig. Tänkte hinna måla golvet i tvättstugan idag. Istället blev det att vara med barnen. Lekparken, hälsa på mommen, se cartoon, äta, vattna växthuset. Och det roligaste av allt. Betala räkningar....

Tänkte att golvet skulle vara klart innan helgen. Nu tänker jag att det ska vara klart innan semestern börjar för då har vi en massa nya projekt. Bygga altan och måla fönster är tanken. Det ska vara klart innan semestern är slut. År 2019... :P

Gonatt

Kommentarer
Anette säger:

Barnen är roligare än tvättstugegolvet. köp en stor matta i ställe :)

2011-06-28 | 22:50:16
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback